's Morgens is er opvang voorzien vanaf 7u15.
' s Avonds tot 17u45. Op woensdag is er opvang in de school tot 14u00.

Elk begonnen kwartier wordt aangerekend op de maandelijkse schoolfactuur . Voor de actuele prijs klik HIER.

's Morgens wordt de opvang betaald tot 8u00 en 's avonds betaal je vanaf een kwartier na het einde van de schooldag.

Kinderen die lang in de opvang blijven, brengen best een vieruurtje mee of krijgen een koek van meester Ruben. Deze bestelt u aan het begin van het schooljaar.

Op maandag, dinsdag en donderdag kunnen de kinderen van de lagere school tijdens de opvang hun huiswerk maken in de refter.

Leerlingen die vanuit de opvang alleen vertrekken, moeten hiervoor een schriftelijke toestemming hebben van de ouders. Wie geen briefje heeft, mag de opvang niet alleen verlaten.

Heeft u opvang nodig op facultatieve verlofdagen, pedagogische studiedagen of tijdens de vakanties?  Contacteer dan Ferm, buitenschoolse kinderopvang in Oud-Heverlee.  Inschrijven is verplicht. Klik HIER voor hun gegevens.