WARME MAALTIJDEN

De kinderen kunnen een warm middagmaal of soep eten.
U schrijft in voor een gans trimester.  Deze gezonde maaltijden worden bereid door www.traiteurclaessensandre.be

Opgelet! Een warme maaltijd moet geannuleerd worden voor 11u de dag voordien via onze website. Bij plotse afwezigheid kan de maaltijd dus niet geannuleerd worden. U kan tussen 11u-12u de maaltijd wel afhalen op school.  Breng dan een potje mee.

Annuleer HIER de maaltijd van uw kind.

Alle info over het menu en de allergenen vind je op de website van de traiteur.  Klik HIER.

FRUIT en KOEK

Op school eten en drinken we gezond. Elke voormiddag eten we een stuk fruit of groenten.    Op woensdag en vrijdag eten we enkel fruit.  Vrijdag kan je kind een stuk fruit bestellen op school. Deze worden geleverd door Kortom uit Leuven. Het zijn verse kwaliteitsvolle producten van lokale boeren uit de buurt. Je kan ook je eigen stukje fruit meebrengen.

Op maandag-, dinsdag- en donderdagnamiddag eten we een koek. Een koek kan je bestellen op school.  Wanneer je zelf een koek meebrengt zit deze in een koekendoosje.  Zo vinden we geen papiertjes op school of op de speelplaats.

We drinken water uit een handige drinkbus die de kinderen meebrengen.  Deze kunnen ze op elk moment bijvullen.

Fruitkalender
Kalender 2023 Schoolfruit peuters .pdf
Adobe Acrobat document 61.2 KB

PRIJZEN

Fruit, soep en warme maaltijden worden aangerekend op de maandelijkse factuur.

Ouderbijdragen SJW 2023-2024.docx (2).pd
Adobe Acrobat document 205.3 KB