Vers van de pers

26/04/2024 Bosklassen te Durbuy was één grootavontuur!  De kinderen van L5 en L6 beleefden er een zeer mooie tijd.  Klimmen, kruipen door grotten, wandelen, oriëntatietocht, bosspel enz...  Het werd een onvergetelijke week met deze toffe bende!

29/03/24 Vandaag vierden we grootouderfeest in het zonnetje!  We kwamen met iedereen samen in het speelbos voor een super gezellige namiddag.  Met de hulp van hun grootouders en de leerlingen van L5 en L6 konden de kleuters naar hartenlust spelen.  Nadien volgde er een leuke beloning van de paashaas.  Dankjewel aan het kleuterteam en alle helpers om dit te organiseren!

27/02/24 Woensdag ging de vernieuwde boekenbeurs door. Dankzij de vele giften, konden er heel wat boeken uitgedeeld worden. Hier en daar zaten er echte pareltjes tussen! Elk kind kon met een grote glimlach snuisteren tussen de boekjes en mocht met 1 of 2 boeken naar huis terugkeren. Deze werden geschonken, dus geef ze een mooi plekje in de kamer van je zoon of dochter. Ze kunnen eventueel zelfs bij een volgende editie van onze boekenbeurs opnieuw doorgegeven worden aan het volgende kindje! Dankjewel aan alle gulle schenkers!

26/03/24 Vandaag was het KIVA-dag.  Onze Kiva-buddy's speelden samen met heel de school 'Schipper mag ik overvaren?'  Gezellige chaos!  Nadien werd de naam van  onze twee nieuwe speelzones onthuld.  'Zandpret' voor de kleuters en 'Klimclub' voor de grote speelvogels.  Plezier gegarandeerd!  Ook het nieuw zandspeelgoed dat we kregen van oudercomité is een succes.

24/02/24 Er werd hard gewerkt op de klusjesdag.  Door middel van een nieuwe haag creëerden we op de speelplaats een aparte zone voor de kleuters.  Hier kunnen ze rustig en in alle veiligheid spelen.  Ook voor de groteren werd de klim- en klauterzone beter afgebakend.  Het klein tuintje kreeg een renovatie met een grotere zandbak, een schaduwboom, prachtig evenwichtsparcours en houten tipi.  Dankjewel aan alle vrijwilligers!  In het bijzonder een grote dankjewel voor de expertise en technische bijstand van familie (Green)Steps, familie Puttemans, Wim Aertsen en meester Ruben!

9/02/2024 De carnavalstoet was de superleuke apotheose van een gekke week.  Gekke haren, in pyjama naar school, fluo-fuif, verbindende KIVA-activiteit....  Vandaag stapten we met alle kinderen, juffen en meesters, door het dorp. Iedereen prachtig verkleed!  Nadien konden we smullen van een lekkere warme wafel die we kregen van het oudercomité.  Dankjewel en fijne vakantie!