14/10/22  We trokken er allemaal op uit  voor 'De week van het Bos'! Onze  kleuters ontdekten er vele schattige kabouterhuisjes.  Ook de grotere kinderen trokken op avontuur  in ons mooie woud om bij te leren over onze wonderlijke natuur.

21/10/22 Dag van de jeugdbeweging! De scoutsgroep 'Brigands' uit Sint-Joris-Weert verwende ons met heerlijke wafels en warme chocomelk. Dankjewel!  Scouts, Chiro, Patro... elke jeugdbeweging is supertof. Allen daarheen!

27/09/22 Met onze KIVA-kick-off zorgden we een voor een fijne , gekke, gezellige sfeer.  Er werd zeer goed samengewerkt, gedanst en gezongen. We toonden dat we goed voor elkaar kunnen zorgen. We gaan samen voor een fantastisch schooljaar!

06/09/22 Fijn dat we zoveel geïnteresseerde ouders mochten ontvangen op onze infoavond.  Voor, tijdens en na de infomomenten  was iedereen welkom in het gezellige café van het oudercomité.  Extra fijn voor de nieuwe ouders om elkaar wat beter te leren kennen.  Het oudercomité ontving ook een waardecheque van de Proxy. Tof!

16/09/22 Deze week kwamen er zeel veel kinderen te voet, met de step of met de fiets.  Geweldig!  Op school en in het verkeerspark leerden we hoe we ons veilig in het verkeer moeten begeven. Een sportieve en leerrijke week.

01/09/22 1 september!  Fijn dat iedereen opnieuw van de partij is.  Dit schooljaar zorgen we samen voor vele leuke lichtpuntjes.